- Bir ürünü nasıl iade edebilirsiniz?
Ürünleri sadece E-Ticaret Depomuza iade edebilirsiniz.
İade süresi, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gündür.
Ürünü kargo ile e-ticaret depomuza gönderirken, size gelen sipariş kağıdı veya faturanızın yazıcıdan çıktısını alıp tarafımıza göndermeniz önemlidir.
Sitemizde sayfanın sonunda bulunan KOLAY İADE seçeneğinizi kullanmanızı eğer sorun yaşıyorsanız SADECE anlaşmalı kargo firmamız YURTİÇİ KARGO ile ürünü
İade Kodu: 546777616 ile kargo firmasına teslim etmenizi rica ederiz.
İade adresi:
Mehmet Nesih Özmen Mahallesi Kayalar Sok. No:9/2 Merter Güngören İstanbul
- Geri ödemenizi nasıl alacaksınız?
İade onaylandıktan sonra tutarı, satın alma işlemini yaparken kullandığınız ödeme yöntemiyle alırsınız.
IBAN ile iade kesinlikle yapılmamaktadır.
İadenin hesabınızda görünmesi için geçen süre her zaman bankanıza bağlı olacaktır. Banka kartı veya kredi kartı seçeneğine göre iade ücretinin size yansıması 3 ila 14 gün arasında değişecektir. Bu süre zarfı içerisinde bankanın size ücreti yansıtmasını beklemenizi rica ederiz.
- Geri ödeme tutarı yanlışsa veya 14 gün içerisinde yansımadıysa ne yapabilirsiniz?
Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz yada [email protected] adresinize sipariş numaranız ile birlikte yaşadığınız sorunu aktarmanız halinde sorununuzu en kısa sürede çözeceğiz.
- TIFFANY&TOMATO’DAN alınan ürünleri değiştirmek mümkün mü?
Maalesef, Tiffanytomato.com.tr adresinden yapılan alışverişler için değişim seçeneği bulunmamaktadır. Siparişiniz kargoya verildi aşamasına gelmeden iptal ettirebilir, yeni sipariş oluşturabilirsiniz.
- İSTEDİĞİM ÜRÜNÜ İADE EDEBİLİR MİYİM?
Hayır. İade edilecek ürünlerin kusursuz durumda olması, orijinal etiketlerinin üzerinde bulunması ve kullanılmamış olması gerekir. İade işlemi, gönderi size ulaştıktan itibaren en fazla 14 gün içinde gerçekleştirilmelidir.
Aşağıdaki ürünler iade edilemez:
Bazı ürünler için geçerli aşağıdaki özel koşulları da unutmayın:
-
- Aksesuarlar: Orijinal paketinde, eksiksiz ve el değmemiş durumda iade edilmelidir.
- Parfüm ve güzellik ürünleri: Orijinal ambalajında kapalı ve bantları açılmamış şekilde iade edilmelidir.
- Paketler ve setler: Paketler ve setler bölünemez ve iade halinde tüm ürünlerin bir arada, orijinal ambalajında iade edilmesi gerekir.
Online satın alınan hiçbir üründe değişim yapılamaz.
- Herhangi bir ürünü iade edebilir misiniz?
İç çamaşırı, küpe, yüz aksesuarı ve saç ürünleri gibi hijyenik sebeplerden iade edilemeyen ürünler hariç tüm ürünlerimizi iade edebilirsiniz.
Ürünler iyi durumda ve doğru etiketleri ile üzerinde olmalıdır. Bazı ürünlerimiz için aşağıdaki özel koşulları unutmayın:
-
- Aksesuarlar : Orijinal ambalajları ile herhangi bir değişiklik olmadan iade edilmeleri gerekir.
- Parfümler: Orijinal ambalajında, mühürlü olarak iade edilmelidir. Yırtılmış ambalajlar kabul edilmemektedir.
Tiffanytomato.com.tr son tarihten sonra bildirilen veya gönderilen veya alındığı zamandaki koşullarda olmayan ürün iadelerini reddetme hakkını saklı tutmaktadır.
Sık Sorulanlar
STOĞU TÜKENEN ÜRÜNLER TEKRAR TEDARİK EDİLECEK Mİ?
Evet. Stok dışı kalan ürünler en kısa zamanda tedarik edilir. Ürün sayfasında talep etmeniz durumunda, ürün stoklara tekrar girdiğinde e-mail ile bilgi vermekteyiz. Tedarik edilmesinin mümkün olmadığı durumlarda, web sitesinden ürünü kaldırmaktayız.
FİZİKSEL MAĞAZALARLA AYNI ÜRÜNLER Mİ MEVCUTTUR?
Evet. Her ne kadar mağazalarda ürünler web sitesinden daha önce stok dışı kalabilmekte olsa da «mağaza bul» seçeneğiyle dilediğiniz mağazada ürünün stok durumu bilgilerine erişebilirsiniz.
ONLINE VE OFFLINE FİYATLAR AYNI MIDIR?
Evet. Ancak etiket ve web sitesindeki fiyatlarda farklılık olması durumunda doğru fiyat her zaman fişte belirtilen olacaktır.
KUSURLU BİR ÜRÜN ALMAM DURUMUNDA NE YAPMALIYIM?
Müşteri İlişkileri birimimizle iletişime geçiniz.
YANLIŞ ÜRÜN ALIRSAM NE YAPMALIYIM?
Sipariş vermediğiniz bir ürünü almanız durumunda, lütfen Müşteri İlişkileri birimimizle iletişime geçiniz.
Web sitesinde yayın hatasından kaynaklanan ürün bilgilerinde hatalar veya eksiklikler ya da fiyat veya stok durumlarıyla ilgili hatalı veriler olabilmektedir. Şimdiden bu hatalar için özür diler ve düzeltme hakkını saklı tutarız. Düzeltme için önceden bildirimde bulunmadan sipariş sonrasında da düzeltmeye gidebiliriz.