Mağazalarımız

Bizi Arayın 0850 333 85 80

Müşteri Hizmetleri

MÜŞTERİ HİZMETLERİ
 
Her türlü dilek, şikayet ve önerilerinizi iletmek ya da bilgi almak için Şikayet ve Öneri Formunu doldurabilirsiniz ya da müsterihizmetleri@tiffanytomato.com.tr adresine mail atabilirsiniz.
 
Siparişlerimi nereden görebilirim?

Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" başlığı altında görebilirsiniz.

Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?

Hesabım sekmesinden Siparişlerim sayfası altında siparişinizi seçerek ilgili siparişi iptal etme süresi içerisinde iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir.Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz siparişinizi firmamıza kargolayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişleriniz "Yurtiçi Kargo" ile ulaştırılacaktır.

Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir ?

Site üzerinden gerçekleştirdiğiniz alışverişler 2 iş günü içinde kargoya teslim edilir. Kargoya teslim edildikten sonra teslimat süresi İstanbul içi 2-4 iş günü, İstanbul dışı 4-6 iş günüdür. Haftasonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir.
*İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 2-4 gün arasında değişmektedir. Bayram tatillerinde Kargo firmasının çalışmaması durumundan dolayı siparişlerde gecikme yaşanabilir.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo bilgilerimi nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim” sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip "Kargo Takip" linkine tıklayarak statüsünü görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo”'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır. Yurtiçi Kargo müşteri numaramız: 317298798

İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) iş günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde iade edebilirsiniz.

İade işlemim kaç günde yapılır?

İade ürününüzün bedeli, ürününüz için seçilen ödeme şekline sadık kalınarak 10 iş günü içerisinde gerçekleştirilir.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

Her türlü ödemenizde, tarafımızdan bankanıza tüm tutar iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz. Ayrıca, ekstrenizde iade işlemini görebileceksiniz. Not: Ödemesini yapmış olduğunuz taksit tutarları, ilk ekstrenizle birlikte kredi kartınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır.

İade koşulları nelerdir ?

• Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.
• Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
• Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

Paketinizden çıkan faturanızın arka kısmında bulunan iade formunu doldurarak Yurtiçi Kargo şubesinden iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz. Teslimat adresi olarak fatura’da bulunan iade adresine kargonuzu bize gönderebilirsiniz. Online mağazamızda değişim işlemi yapılmamaktadır. Geri gönderimler iade olarak alınmaktadır.

Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?

Advantage özellikli Hsbc kredi kartları Axess,Wing ve Fish özellikli Akbank ve Citibank kredi kartları World özellikli Yapı Kredi , Vakıfbank ve Anadolubank kredi kartları Bank Asya kredi kartları Finansbank kredi kartları Maximum özellikli İş Bankası A.Ş ve Ziraat Bankası kredi kartlarıBonus, Miles&Smiles, Amex, Flexi özellikli Garanti Bankası, Denizbank, Teb, Şekerbank, Ing Bank, Eurobank, Tekfen kredi kartları'nı kullanarak taksitli alışveriş yapabilirsiniz. Listelenenler dışındaki kartlar ile sadece tek çekim ödemesi yapabilirsiniz.

Kalite problemi yaşadığım bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Satın almış olduğunuz ürününüzde herhangi bir kalite problemine rastladığınız takdirde faturanızla birlikte herhangi bir Tiffany Mağaza’sına ürünle birlikte başvurup, ürününüzle ilgili problemi bize iletebilirsiniz. Ürününüzde üretimden kaynaklı bir hata görülmesi durumunda; ürününüzün ücretsiz tadilatını, ürünün başka bir ürünle değişimini talep edebilirsiniz.

İnceleme için mağazanıza bıraktığım ürünümün sonucunu kaç gün içinde öğrenebilirim?

Mağazalarımıza tadilat ve inceleme amaçlı bıraktığınız ürünlerin sonucunu 21 gün içinde öğrenebilirsiniz. Size en yakın Tiffany mağazaları nerede? Size en yakın Tiffany mağazalarına ulaşabilmeniz için buraya tıklayınız. Böylelikle size en yakın Tiffany mağazamızın iletişim bilgilerine ulaşabilirsiniz. http://www.tiffanytomato.com.trcontent21/Kurumsal#magazalar

Müşteri İlişkileri Yetkilileriyle nasıl iletişim kurabilirim?

Her türlü soru ve öneriniz için musterihizmetleri@tiffanytomato.com.tr adresinden veya Müşteri Hizmetleri sayfasındaki iletişim formunu doldurarak Müşteri İlişkileri yetkilileriyle iletişim kurabilirsiniz.

GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ

 

Tiffanytomato.com.tr, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bazı kişisel bilgilerinizi (isim, yaş, ilgi alanlarınız, e-posta vb.) sizlerden talep etmektedir.

Tiffanytomato.com.tr sunucularında toplanan bu bilgiler, dönemsel kampanya çalışmaları, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma” çalışmalarında sadece Tiffanytomato.com.tr bünyesinde kullanılmaktadır.

Tiffanytomato.com.tr, üyelik formlarından topladığı bilgileri, söz konusu üyenin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve de satmamaktadır. Tiffanytomato.com.tr, e-posta adresleri ve üyelik formlarında istediği kişisel bilgilerin haricinde site kullanımı sırasında izlediği, ziyaretçi hareket ve tercihlerini analiz ederek yorumlamaktadır.

Kişisel bilgiler içermeyen bu istatistiksel veriler, Tiffanytomato.com.tr müşterilerine daha özel ve etkin bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla Tiffanytomato.com.tr iş ortakları ile paylaşılabilmektedir.

Müşteri bilgileri, ancak resmi makamlarca usulü dairesinde bu bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince resmi makamlara açıklama yapmak zorunda olduğu durumlarda resmi makamlara açıklanabilecektir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece Müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece Müşteri değiştirebilmektedir. Bir başkasının bu bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir.

Herhangi bir zamanda günlük email gönderim listemizden çıkmak isterseniz, gönderdiğimiz emaillerin alt kısmında bulunan “E-bulten listemizden çıkmak için lütfen tıklayınız” linkine tıklayarak e-bulten üyeliğinden tek tıkla , kolayca çıkabilirsiniz.

Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde Tiffanytomato.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin Tiffanytomato.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Marka Tekstil San ve Tic.A.Ş
Evren Mah. Bahar Cad. NO:8 Güneşli/ İstanbul

Tel 0212 690 18 51 – Fax 0212 690 18 52

www.tiffanytomato.com.tr

İADE 

 

Online Alışverişte  İade

İade etmek istediğiniz ürünü, teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde, ürünün orijinalliğini muhafaza etmesi şartıyla, faturanızla birlikte gönderilen iade formunu eksiksiz doldurarak kargo ile aşağıdaki adrese ya da e-ticaret iade gönderi koduyla tarafımıza gönderebilirsiniz:

Evren Mahallesi Bahar Caddesi No:8
Güneşli Bağcılar İstanbul
Yurtiçi Kargo Müşteri Numarası: 317298798

İade de kargo ücreti tarafınıza ait olup, dilediğiniz kargo şirketi ile adresimize gönderebilirsiniz. Aksesuar, iç giyim, mayo, bikini vb. ürünlerde hijyen sebebi değişim ve iade yapılamaz.

Dilerseniz sitemizden satın almış olduğunuz ürünleri faturanızla birlikte Tiffany&Tomato mağazalarından da değiştirebilirsiniz. Hediye çeki kullanılan alışverişlerinizin değişimi ise sadece merkez ofisimizden gerçekleştirilebilmektedir.



İade Şartları

- Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik'te yer alan “Hiçbir Sebep Göstermeden ve Cezai Durumla Karşılaşmadan Cayma Hakkı" ürün tesliminden sonraki 14 gün içerisindedir.
- Ürünü, ürün faturası ile mağazamızdan değiştirebilirsiniz.
- Ambalajı ve etiketi koparılmış olan tekstil ürünlerinde Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’te yer alan “Hiçbir Sebep Göstermeden ve Cezai Durumla Karşılaşmadan Cayma Hakkı” kullanılamaz.
- İade edilen ürünün tarafımıza ulaşmasıyla birlikte iade süreci başlatılır. Ürünün iade şartları ‘Mesafeli Satış Sözleşmesi’ şartlarına uygun ise, para iadeniz işleminiz sitemizden alışveriş yaparken kullandığınız kredi kartınıza 10 gün içerisinde yapılır.
- Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade ve değişim yapabilirsiniz.
(30 günlük iade süreci dolmuş olan; kullanılmış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş olan ürün(ler) iade olarak kabul edilmeyecek, kargo masrafları size ait olmak üzere geri gönderilecektir.)

İade Adresi ve İade Kodu

İade edilecek ürünlerinizi; aşağıdaki adresi veya iade gönderi kodunu yazarak tarafımıza gönderebilirsiniz:
Evren Mahallesi Bahar Caddesi 8 Güneşli Bağcılar İSTANBUL
Yurtiçi Kargo Müşteri Numaramız: 317298798

İade Süreci

- İade etmek istediğiniz ürünü, faturanın ön yüzde bulunan ürünün iade kutucuğunu işaretleyiniz.
- Faturanın arkasında bulunan iade sebep ve seçeneklerini işaretleyiniz.
- İade sürecini tamamlamak için iletişim bilgilerinizi faturaya yazıp, imzalayınız.

BEDEN ÖLÇÜSÜ